2016. október 31., hétfő

Zöldbab-krémleves sült sonkával

A zöldbab mennybe menetele parmezánnal és jóféle sonkával!



Hozzávalók:
60 dkg zöldbab
1 hagyma
1 gerezd fokhagyma
1 kanál vaj
1 ek olaj
csirke húsleves alaplé
fehérbors
szerecsendió
egy darab parmezán
1 dl tejszín
4 szelet szárított sonka
A zöldbabot megtisztítottam és feldaraboltam. Az apróra vágott hagymát a vaj és olaj keverékén megpároltam, hozzáadtam a zúzott fokhagymát, majd a parmezán levágott kérgét és a babot, sóztam, borsoztam, szerecsendióval fűszereztem. Felöntöttem annyi alaplével és vízzel, amennyi ellepte és puhára főztem. 
Ezután összeturmixoltam és egy szitán átszűrtem. Hozzáadtam a tejszínt és a reszelt parmezánt, még egyszer összeforraltam.
A sonkát sütőben, sütőpapíros tepsin megpirítottam és a levesbe törve kínáltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése