2010. július 19., hétfő

Az első


Nekem is van blogom! Engem is utolért ez az őrület (is)! :)
Miért vágtam bele? Szeretek főzni, és szeretek enni - és szeretem azt, amikor egy finom ebéd mellett összegyűlik a kis családom, vagy a barátaim, és közben jókat beszélgetünk. Ez persze önmagában még nem ok arra, hogy blogot írjak, de... Sok barátommal, kollégámmal beszélgetünk az ételekről, hogy mit készítettünk előző nap, vagy mit tervezünk vacsorára. Van olyan, aki ha meghallja a hangom a telefonban, rögtön megkordul a gyomra! :) Ez már talán komolyabb indok, és persze az is vezérelt, hogy egy-egy jól sikerült fogás után sokan elkérik a receptet, így talán egyszerűbb lesz...
Miért ez a név? Eredendően gasztroblogot szeretnék írni, viszont az életem másik nagy szenvedélye a LOVAK, a lovaglás! Így szeretném majd alkalomadtán ezt a témát is boncolgatni. Ez az a két téma, amiről bármikor, bármennyit tudok beszélni, és ezek azok, amiket bármikor szívesen művelek!!!
Akkor most útjára indítom, lehet nyálat csorgatni! ;)

5 megjegyzés:

  1. De ugye a lókolbász receptjét nem írod le??? Bocs!!! :) Sok sikert és kitartást!!!!

    VálaszTörlés
  2. Lókolbász nem lesz! :S Elvből! Köszi!!! :)

    VálaszTörlés
  3. gratula, naggyon profi :))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm!!! ^^
    és a kép is jó a csillagszeműről, ugye!? ;)

    VálaszTörlés