2017. március 31., péntek

Baszk kolbászos csicseriborsó

Gyors vacsora és még a 6 éves szűrőjén is átment. Volt itthon egy nagy doboz csicseriborsóm, egy kis kézműves kolbászom, a római köménytől pedig kellemesen pikáns lett. Kiflivel tunkoltuk a szaftját.


Hozzávalók (2 adag):
6 ek olívaolaj
1 hagyma
4 gerezd fokhagyma
2 tk pirospaprika
2 dl húsleves
1 doboz (80 dkg-os) csicseriborsó konzerv
2 kk római kömény, mozsárban megtörve
10 dkg enyhén csípős, kézműves kolbász

bors

4 ek olajon az aprított hagymát és fokhagymát megpároltam. Rászórtam a pirospaprikát, felöntöttem a húslevessel, sóztam, borsoztam és fedő alatt kb. 10 percig főztem. Az átöblített csicseriborsót hozzákevertem, összemelegítettem, majd megszórtam a római köménnyel.
Egy serpenyőben 2 ek olajon ropogósra sütöttem a vékonyan felkarikázott kolbászt és ezt is hozzákevertem.

Recept: Chili&Vanilia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése